2015. május 27., szerda

Újabb díj*.*

Kaptam egy díjat Baba Lulu-tól. (Köszi^^) Viszont most agyilag teljesen le vagyok merülve szóval megpróbálom összedobni a dolgokat, de nem küldöm tovább, mert lusta vagyok. :DD

Szabályok:
Írd le hogy kitől kaptad! megtörtént
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
most ennyihez van kedvem :D

10 dolog rólam:
1. Imádom Lana Del Rey-t.
2. Imádom a BVB-t.
3. Napi 2 energiaitalt iszom.
4. Matekból örülök, ha kihozom év végén a kettest.
5. Nincs tervem a nyárra.
6. Imádok zenét hallgatni. Most is azt csinálom!
7. Utálom a rövidnadrágot.
8. Utálom a szoknyát.
9. Ma kompetenciát írtam.
10. A korom titok! A blogon.

Kérdések:

1. Mi volt életed legboldogabb pillanata?
MMXV.V.XXI. csak dátumot mondok

2. Ki az, akiért bármit megtennél?
A családomért.

3. Hova költöznél legszívesebben?
Japán.

4. Van olyan dolog, amit szenvedélyesen gyűjtesz?
Nincs.

5. Mi a kedvenc filmed?
Felhők felett 3 méterrel.

6. Mióta írsz?
2014. 09. 19.

7. Honnan gyűjtöd a blogodhoz az ötleteket?
A fejemből. (?)

8. Mi a véleményed a világ végéről?
Minden évben eljön. :D

9. Hogyan írnád le a személyiségedet egy szóval?
Személyiségem. (Most vicci voltam. :D)

10. Ki/Kik a kedvenc énekesed/bandád?
BVB, Lana Del Rey, Essemm, Wellhello... ilyesmik:)

Köszi, hogy elolvastad és remélem jobban megismertél ezáltal^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése