2015. május 8., péntek

Az első "díjam"

Sziasztok! Ez kivételesen nem fejezet. Ma amikor feljöttem láttam, hogy egy megjegyzéssel több van és amikor megnéztem tátva maradt a szám! Kaptam egy díjat! Ez nem igazi díj, de nagyon örültem neki! Ezúton is köszönöm Tori Rikinek! Ja és bocsi a fekete háttérért csak elrontottam!:/
Először nem értettem, hogy miről van szó. Többször is át kellett olvasnom mire rájöttem, hogy ez mit is jelent. Ne haragudjatok, de nincs kinek tovább küldenem, mert igazán nincs olyan sok blogger ismerősöm! A kérdésekre azért válaszolok csak, hogy ne maradjon félbe az egész!


Szabályok:

Írd le, hogy kitől kaptad!
Írj magadról 10 dolgot!
Válaszolj 10 kérdésre!
(Most ennyit csinálok meg, de több van.)


Tori Rikitől kaptam és nagyon köszönöm neki!:)

10 dolog magamról:
1. Utálom a hajamat mégis azt szoktam igazgatni.
2. Imádom a cseresznyés haribo-t.*-*
3. Néha elindulok valamerre, de van olyan, hogy nem tervezem el, hogy hova.
4. A telefonomat már 50%-nál felteszem tölteni, mert félek, hogy lemerül.
5. Vezér egyéniség vagyok. (Utálom, ha követnem kell valakit.)
6. Hangosan beszélek, ezért ha valami olyat mondok amit nem kéne, akkor is hallja mindenki.
7. Nincs legjobb barátnőm.
8. Inkább fiúkkal barátkozom, mert velük jobban kijövök.
9. Titkolom, hogy írok.
10. Ha unatkozok órán akkor rajzolok. (Ezért el is vették már nem egyszer a füzetemet.)

10 kérdés:
1. Ha tehetnéd, akkor hova költöznél szívesen?Japánba.*-* Imádom Japánt!

2. Mi a legkínosabb emléked?Ha leírom akkor mindenki rajtam röhög majd szóval ezt inkább kihagyom.:'D

3. Mi ihlette a blogod/blogjaid?
A Yuko-s az jött magától a Dream Fight-ot pedig közben kitaláltam. A Walking on the clouds-on meg még dolgozom. Már az első részbe írtam is, de az csak majd augusztus körül kerül ki!

4. 
Az ismerőseid közül ki/kik tudja/tudják, hogy írsz?Csak két lány ismerősöm. Egyébként titkolom, hogy írok. Azért van művész nevem, hogy ha meglátják a blogot akkor se ismerjenek fel.

5. 
Mi inspirálja a történeted/történeteid?
Általában a hangulatomtól függ. Ha boldog vagyok, boldogat írok, ha szomorú akkor szomorút!

6. 
Szoktál filmekből idézni egy-egy jelenetet/párbeszédet?
Nem igazán. Szerintem az nem valami eredeti, de kinek a pap, kinek a papné!

7. 
Szívesen megnéznéd a blogodat úgy, mint egy film?
Igen, kíváncsi lennék rá. Mondjuk, amikor írok akkor lejátszódik a fejemben. Ott van előttem a ház, Clara, a valóság beli Castiel/Kentin... szóval minden! Már mindent elképzeltem!

8. 
Ha történik veled valami vicces/érdekes, akkor azt megírod a történetedbe is?
Ha oda illik ahhoz a részhez akkor igen. Ha nem, akkor nem.

9. 
Az iskoládban tudja valaki, hogy blogolsz? Olvassa/olvassák a történeted?
Mint már feljebb írtam, titkolom, de az iskolából egy lány tud róla. Azt, hogy olvassa-e azt nem tudom. Majd megkérdezem!:D

10. 
Kiadnád szívesen a történeted könyvben?
Igen, sőt majd írni is fogok egyet, úgy tervezem!


Éééés a végére értem!:) A blog következő része a napokban várható! 
Köszi, ha végig olvastad és kíváncsi voltál rám!^^

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése